Strona internetowa jest podstawową formą informacji o firmie, jej misji, celach i produktach. Jest wizytówką firmy, dlatego ważne jest to, w jaki sposób jest przygotowania. Nawet najlepsze wrażenie wizualne może zepsuć jeden błąd ortograficzny czy niepoprawnie zbudowane zdanie. Klient odwiedzający taką stronę może się bardzo zniechęcić i zaniechać poszukiwania naszych produktów i ich kupowania. To stanowi poważny argument za tym, aby poprawić błędy.
Kiedy zlecić poprawienie błędów na stronie?
Najlepiej od razu po przygotowaniu tekstu, zanim jeszcze zostanie umieszczony na stronie. Wyobraźmy sobie sytuację, że na kampanię reklamową firma wyda dużo pieniędzy a stronę od razu odwiedzą potencjalni klienci. Widząc błędy na stronie, mogą się zniechęcić i nie wrócić ponownie. Nawet najlepszy produkt opisany w niepoprawny sposób wzbudzi podejrzenia Klienta, wyda się mu niewiarygodny. To wpłynie negatywnie na wyniki sprzedaży oraz wizerunek całej firmy. Dlatego ważne jest zapobieganie takiej sytuacji. Można to zrobić oddając tekst do korekty językowej.
Jak zlecić korektę tekstu na stronę www?
Należy przesłać tekst na nasz adres e-mail lub za pomocą faksu. Dokonamy wyceny usług korektorskich i określimy termin realizacji zlecenia.
Dokonujemy korekty językowej w wielu językach: w języku polskim, angielskim, niemieckim, hiszpańskim, włoskim, czeskim, słowackim, szwedzkim, duńskim, norweskim, tureckim, holenderskim, rumuńskim, francuskim, rosyjskim, ukraińskim, bułgarskim, portugalskim. Korekta w innych językach jest do uzgodnienia.